نرم افزار همراه بانک (بانک ملت) برای گوشی های موبایل

2008/03/17 در 01:22 | نوشته شده در موبایل, اخبار آی تی, عمومی | 86 دیدگاه

توجه: دوستان عزیزی که به این وبلاگ مراجعه کرده اید با عرض پوزش, برای دانلود برنامه همراه بانک ملت برای گوشی موبایل (تمام مدل ها) به این نشانی مراجعه کنید.

صفحه اصلی سایت

صفحه کتابخانه سایت

در وب سایت جدید (حصارزیرک) منتظر شما دوستان هستیم.

86 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. salam

  2. رمزرامي خواهم بانك ملت شعبه جوانرود

  3. رمز می خواهم

  4. salam

  5. h

  6. با سلام
    لطفاً بگوئید کدام بانکها همراه بانک دارند

  7. سلام رمز اینترنتی ام فراموش کرده ام

  8. خوب است

  9. سلام

  10. «موبایل بانک» اقتصاد نوین رو اگه امتحان کنید همه حساباتونو میبرید اونجا – خیلی راحت و کاربردیه

  11. رمز کارت خود را فراموش کرده ام لطفا ً راهنمائی کنید

  12. سلام : میخواستم بدونم واسه فعال کردن موبایل بانک ملت لازمه که مراجعه حضوری به بانک داشته باشی؟

  13. سلام .جهت دريافت شناسه و رمز انترنتي لطفا راهنمائي نمائيد.

  14. برای راه اندازی همراه بانک چه کار بایدکرد در ضمن من یک حساب بانکی در بانک ملت دارم

  15. ممنون از مطلب مفیدتون.

  16. شماره رمز تلفن بانك ملت رو بصورت تلفني عوض كردم و پيغام موفق بودن هم داد ولي الان ميگه اشتباه است و رمز قبلي رو هم قبول نميكنه

  17. حساب بانکی

  18. سلام رمز شعبه مركزي بانك ملت تربت جام رو مي خواستم

  19. سلام
    من برنامه همراه بانک ملت را در گوشی ام نصب کرده و رمز دریافتی از شعبه و کلید تبادل را وارد کرده ام. گزینه به روز رسانی هم انتخاب کردم که موفقیت آمیز بود و حسابهایم به روز شد. امکانات نرم افزار در گوشی ام آمد. تغییر رمز هم داده ام. ولی برای استفاده از امکانات نرم افزار مثلا موجودی پیام (خطای برنامه) می دهد و این امکانات جواب نمی دهند. به شعبه هم مراجعه کرده ام ولی راه حل آن را نمی دانستند. لطفا راهنمایی کنید. گوشی من NOKIA 5300 می باشد.
    هنگامی که خطای برنامه می زند، با ورود به جزییات متن زیر می آورد
    Null poiter
    java/lang/Nullpointer
    Exception
    آیا همراه بانک ملت با برنامه جاوا کار می کند؟ خودم حدس می زنم برنامه جاوا در گوشی ام نصب نیست. لطفا راهنمایی فرمایید.
    با تشکر
    عباس زاده

  20. سلام بانک ملت بهترین بانک ایرانه چون هم خدمات خوب میده هم به مشتیریانش احترام میزاره من خودم 4 تا حساب بانک ملت دارم به شما هم توصیه می کنم بانک ملت حساب باز کنید.

  21. ramze mano bedid gushiye man n82 hast in gushi to listetun nist aya to in gushi ham kar mikone

  22. از بانک محترم ملت درخواست دارم تدبیری اتخاذ فرمایند که همانند کشورهای پیشرفته و بدون محدودیت در نوع گوشی تلفن همراه از طریق SMS, MMS بتوان کاربری های فوق را با هر گوشی تلفن همراهی انجام داد. با تشکر

  23. salam jenabe abas zadeh!beh har hal har barnamei ke neveshte mishavad yek seri bug(
    khata)darad va in ham az in reval mostasna nist.bale in barname vaseye inke dar tamame goshiha kar kone ba java neveste shode vali niyazi be nasbe java nist!\movafagh bashid!

  24. با سلام از شعبه رمز را دريافت كردم وكليدتبادل رااز سايت گرفتم به گوشي كه دادم پيام ميداد رمز صحيح نيست به بانك مراجعه كردم ورمز جديدي گرفتم وباز هم كليد تبادل جديد باز هم پيام ميداد كه رمز صحيح نيست شعبه نيز كمكي نكرد چه كنم

  25. koso sher nagid

  26. ba arze salam va khaste nabashid , linki ke baraye download narmafzar gozashtin baz nemishe , mishe lotf konin va rahi baraye daryafte narmafzar be man begin?

  27. good

  28. سلام-همراه بانك خوبي هست.

  29. سلام به همه ببینین باید حساب داشته باشین رمز اینترنتی و عبور و از بانک بگیرین بعد وارد سایت بانک ملت بشین و از آنجا نرم افزار را فعال کنید

  30. سلام-براي وارد كردن كليد تبادل حتما بايد از حروف كوچك استفاده كنيد___در صورت فراموش كردن رمز بايد به شعبه حساب خود مراجعه كنيد ورمز جديد بگيريد(نرمافزار را از روي گوشي پاك كرده ومجدد نصب نماييد)

  31. باحال بود

  32. رمزم را فراموش کردم باید چکار کنم متشکرم

  33. خسته نباشید

  34. سلام- در صورت فراموش كردن رمز بايد مجدد از بانك شعبه خود رمز جديد دريافت كنيد.از سايت بانك ملت با وارد كردن رمز كليد تبادل جديدرادريافت كنيد.سپس نرم افزار رااز روي گوشي پاك كرده ودوباره نصب كنيد.توجه داشته باشيد كليد تبادل را حتما» با حروف كوچك وارد كنيد.

  35. سلام
    گوشی من مدل نوکیا 5700 است و برنامه شما روی اون نصب نشد چرا ؟

  36. بنده از کیش نمی توانم وارد سایت بانک الکترونیک ملت شوم لطفآ آدرس را ارسال نمایید

  37. از مسئولین محترم تقاضا دارم امکان استفاده از برنامه همراه بانک را بر روی تمامی گوشیها از جمله سامسونگ فعال نمایند.

  38. khob vali pichide

  39. mamnon az narmafzarbank mellat

  40. دانلود نمیشه که.

  41. با تشکر از بانک ملت – بانک شما

  42. ba tavaggoh be anjam dadan tamam marahel vali berooz resani nemikoneh chera

  43. ba tavaggoh be anjam dadan tamam marahel vali berooz resani nemikoneh chera 09112521070

  44. پس گوشيهاي سامسونگ چي؟(محرومند؟)

  45. بهتره از روی سایت بانک نرم‌افزار رو دانلود بشه، چون مطمئن‌تره.

  46. چه جوري ميتونم خدمات اينترنتي حسابم رو فعال كنم.لطفا راهنماييم كنيد . با تشكر

  47. سلام.
    چرا برنامه ي همراه بانك ملت بر روي مبايل من كار نمي كند ئدل گوشي من nokia 3110c است

  48. با سلام بنده نرم افزار همراه بانک ملت را در گوشی خود نصب کردم ولی به روز نمی شود وجوابی که از مرکز ارسال می شود فقط متن خط در گوشدن رمزلطفا راهنمائی نمائید

  49. سلام من دو بار امتحان کردم ولی جواب نداده

  50. گوشیهای N70 و N73 جهت راه اندازی استفاده از نرم افزار تعریف شده است سئوال اینست که افرادی که N72 نوکیا را دارند چکار کنند؟

  51. با تشكر از خدمات بانكداريتون.
    چطوري ميشه براي كار در شعب بانك ملت اقدام كرد.

    باتشكر

  52. با سلام
    من هر چقدر گشتم نتونستم تو سایت بانک ملت جای کلید تبادل رو پیدا کنم می خواستم یه لطفی کنید و آدرس کلید تبادل تو سایت بانک ملت رو برام میل کنید .
    با تشکر

  53. رمز جدید را وارد نمودم ولی وارد حساب نشده است فوری

  54. باسلام به خدمت مسئولين وكاركنان زحمت كش و مودب بانك ملت :همه مطمئن باشندكه بانك ملت بهترين بانك ايران ازهمه لحاظ ميباشد ودرخدمات بانكداري نوين مثل اين بانك نديدم .ماكه كل خانوادمون تواين بانك حساب دارندوهمگي ازرفتاربسيارمحترمانه كاركنان اين بانك لذت ميبريم واين توصيه رو به همه ميكنم كه فقط توبانك ملت حساب بازكنند ….گفتي كدوم بانك ……….ممممممممممللللللللللتتتتتتتتتتت.(يكي ازمشتريان وفادارشما)

  55. بابا راست ميگه بخدا اين (مجيدرضوي) من و دوستام هم خيلي راضي هستيم

  56. توجه: دوستان عزیزی که به این وبلاگ مراجعه کرده اید با عرض پوزش این وبلاگ دیگر به روز نمی شود.
    برای دانلود همراه بانک ملت برای گوشی های موبایل به این نشانی مراجعه کنید.
    صفحه اصلی سایت
    صفحه دانلود سایت
    کتابخانه سایت (به زودی راه اندازی می شود.)
    با تشکر مدیریت وبلاگ توتک

  57. براي حواله وجه از جام به جام شناسه واريز كننده مي خواد . منظورش چيه ؟ چه شماره اي رو بايد وارد كنيم ؟

  58. با سلام و تبریک به منابت سال نو
    از تلاشهای شما در ارائه هر چه بهتر خدمات بانکی سپاسگذارم

  59. سام وعلیک حصارزیرکت خیلی زیرکه باز نمیشه داش

  60. با عرض سلام و خسته نباشی خدمت کارکنان و زحمت کشان بانک ملت.
    می خواستم از این جا از زحمات بی دریغ کارکنان بانک ملت شعبه شهرستان هندیجان تشکر کنم.

  61. سلام رمز اینترنتی ام فراموش کرده ام

  62. خيلي خوبه من كه خوشم اومده ا. از همه بانكها خوبترينه موفق باشيد

  63. از مسئولین محترم تقاضا دارم امکان استفاده از برنامه همراه بانک را بر روی تمامی گوشیها از جمله نوكيا n73 فعال نمایند.

  64. دانلود نميشه چي كار بكنم

  65. سلام رمز تلفن بانک می خواستم

  66. جهت به روز رسانی حسابها پیامک ارسال می کنم جوابی که می آید نوشته ساب غیرفعال است 0 مراراهنمائی کنید

  67. درخواست رمزدارم

  68. رمز

  69. چرا حسابم در همراه بانک به روز نمیشه

  70. از خدمت شما مچكرم

  71. من ایرج از شما تقاضا می کنم که برنامه کلیده تبادله اطلاعات بانکه ملت را بر رمی گوشی همرا را به من توضیح دهید من منتظره جوابه شما هستم

  72. سلام نحوه دانلود نرم افزار همراه بانک ملت چگونه است؟ لطفا راهنمایی نمایید

  73. سلام نحوه دانلود نرم افزار همراه بانک ملت چگونه است؟ لطفا راهنمایی نمایید و پاسخ دهید

  74. salam mamnoon

  75. نرم افزار گوشی همراه میخوام لطفاً راهنمایی کنید

  76. ba salam lotfan tarigheye faal sazi hamrah bank melat ra barayam ersal konid

  77. bbb

  78. با سلام لطفا نرم افزار تلفن بانک رو برای گوشی نوکیا 6303 ارائه دهید با تشکر فراوان

  79. با سلام لطفا نرم افزار گرافیکی تلفن بانک رو برای گوشی نوکیا 6303 ارائه دهید با تشکر فراوان

  80. سلام
    گوشي من sony ericsson xperia x1
    هيچ كدوم از نرم افزار هاي همراه بان ملت روي اين گوشي كار نمي كنه.
    لطفا راهنمايي كنيد-تشكر

  81. سلام به همه دوستان من خودم بانک اقتصاد نوین دارم و از اینکه این بانک رو انتخاب کردم بسیار خوشحالم با نرم افزار بانک اقتصاد نوین می تونیین به راهتی و بدون مراجعه به بانک و درخواست موبایل بانک از این نرم افزار استفاده کنید
    با این نرم افزار متونین به کارت تمامی بانک های عضو شتاب به صورت لحظه ای انتقال وجه بدین درست به صورت عابر بانک عمل مکنه . فقط باید کارت بانک اقثصاد نوین رو داشته باشین و از سایت enbank.ir نرم افزارشو بگیرین و راه انذازی کنین . توی سایت نوشته که انتقال وجه بین مشتریان بانک اقتصاده که اشتباه نوشتن و می تونیین به همه کارتها انتقال بدین. البته خدمات دیگری هم داره که خودتون متوجه میشین

  82. سلام به همه دوستان من خودم بانک اقتصاد نوین دارم و از اینکه این بانک رو انتخاب کردم بسیار خوشحالم با نرم افزار بانک اقتصاد نوین می تونیین به راهتی و بدون مراجعه به بانک و درخواست موبایل بانک از این نرم افزار استفاده کنید
    با این نرم افزار متونین به کارت تمامی بانک های عضو شتاب به صورت لحظه ای انتقال وجه بدین درست به صورت عابر بانک عمل مکنه . فقط باید کارت بانک اقثصاد نوین رو داشته باشین و از سایت enbank.ir نرم افزارشو بگیرین و راه انذازی کنین . توی سایت نوشته که انتقال وجه بین مشتریان بانک اقتصاده که اشتباه نوشتن و می تونیین به همه کارتها انتقال بدین. البته خدمات دیگری هم داره که خودتون متوجه میشین

  83. با سلام برنامه همراه بانک ملت برای گوشی سونی اریکسن مدل مینی اکسپریا که سیستم عامل آندروید دارد را می خواستم. لطفا راهنمایی فرمایید. باتشکر

  84. کند زهن

  85. May I just say what a comfort to discover somebody that genuinely understands what they’re
    talking about on the internet. You definitely understand how to bring a problem to
    light and make it important. A lot more people must look at
    this and understand this side of the story. It’s surprising you
    aren’t more popular given that you surely have the gift.


بیان دیدگاه


Entries و دیدگاه‌ها feeds.