فرمول ریاضی عشق

2010/05/23 در 00:41 | نوشته شده در عمومی | 6 دیدگاه

ورود ریاضیات به دنیای عشاق

یک ریاضیدان اسپانیایی معادله ای ریاضی را ارائه کرده است که به کمک آن می توان در خصوص دوام عشق توضیح داد. «خوزه مانوئل ری» از دپارتمان آنالیز اقتصادی دانشگاه مادرید این معادله ریاضی را ابداع کرده است.

به اعتقاد این ریاضیدان، برای درک دلایلی که بسیاری از زوجها را وادار به جدایی می کند و یا باعث می شود که از یک عشق ابدی بهره مند شوند به یک مدل ریاضی نیاز است.

نمودار ارائه شده توسط ریاضیدان اسپانیایی

این دانشمند، فرمول خود را «قانون دوم ترمودینامیک کاربردی برای واکنشهای احساسی» نامگذاری کرده و اظهار داشته است که یک اتحاد برای حفظ بقا به طور مداوم از انرژی تغذیه می کند و این معادله و مدل ریاضی می تواند به خوبی دینامیک موفقیت و عدم موفقیت عشق را توضیح دهد و به زوجین کمک کند که برای قلمرو احساسی خود نقطه متعادل را پیدا کنند.

این معادله ریاضی عبارت از: تو+ او – انرژی = انحلال عشق

براساس گزارش PhysOrg.com، این فرمول ریاضی نشان می دهد که با حذف انرژی لازم برای تغذیه عشق، زندگی زوج به نتایج غم انگیزی منجر می شود.

6 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. سلام دوست من
    از آشنایی با شما خوشحالم، لطف کردید
    موفق باشید
    التماس دعا.

  2. سلام
    دیگه همه چیز فرموله شده
    ممنون از مطلب خوبتون

  3. سلام من قبلا صاحب وب pccity.ir با نام شهر کامپیوتر بودم یادم رفته وبمو دیر تمدید کردم وبم دست کسی دیگه افتادم لینکمو حذف کنید دیگه وب pccity.ir به شما لینک نمیده

  4. سلام ……, ما رو هم دریاب/
    ما با این وحدتتمون می خوایم کمر اسرائیل و پدر پیرش را بشکنیم/
    بابا دست مریزاد/
    میدونی چرا اومدم تو کار وبلاگ,نه نمیدونی
    وقتی که رفتم عکس اقا و مولا مو تو گوگل سرچ کنم دیدم چه عکس های بی ربطی میاد از خودم خجالت کشیدم ,از شیعه بودنم , از ایرانی بودنم و …
    گفتم طوری نیست حقمونه این همه سال کم کاری کردیم باید حالا بکشیم/
    عزیز برای اینکه بتونیم دهن اسرائیل اون سگ کثیف خون خوار را سرویس کنمیم باید یار گیری کنیم تا دیگه خون خواهران و برادران ما در غزه و فلسطین و عراق و افغانسنتان و … توسط این آدم خوار ها ریخته نشه/
    به من حتما سر بزن من هم به عنوان یه هم رزم و هم سنگر حساب کن و با لینک کردن هم یه سرباز به سرباز های جنگ نرم اقا اضافه کنیم/
    منتظرم سر بزنی
    یا علی

  5. سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
    وب سایت خوبی دارید خوشحال می شم به وب منم یه سری بزنید

    راستی با تبادل لینک موافقید؟

    اگر موافقید منو با اسم

    » بست تو فان »

    لینک کنید خبرم کنید در عرض 6 ساعت لینکتون می کنم

  6. بازم به البرت انیشتن خودمون …


پاسخی بگذارید

Entries و دیدگاه‌ها feeds.

